مهربونی کن نرو

مهربونی کن نرو

مهربونی کن نرو

مهربونی کن نرو

بی تو خوبه من محاله !!!

لحظه هارو با تو بودن


در نگاه تو شکفتن ....حس عشق و در تو دیدن


مثله رویــــای تو خــوابــــــــه


با تو رفتن با تو موندن


مث قصه تو رو خوندن .... تا همیشه تورو خواستن


مثله تشنگـــــیه آبــــــــــــه


 

اگه چشمات منو میخواست تو نگاهه تو می مردم


اگه دستات ماله من بود جون به دستات میسپردم


اگه اسممو می خوندی دیگه از یاد نمی بردم


اگه با من تو می موندی همه دنیا رو میبردم



بی تو اما سر سپردن


بی تو و عشقه تو بودن ....تو غباره جاده موندن


بی تو خــــــوبه من محــــــاله


بی تو حتی زنده بودن


بی هدف نفس کشیدن ....تا ابد تو رو ندیدن


واسه من رنجو عـــــــــذابـــــه



گه چشمات منو میخواست تو نگاهه تو می مردم


اگه دستات ماله من بود جون به دستات میسپردم


اگه اسممو می خوندی دیگه از یاد نمی بردم


اگه با من تو می موندی همه دنیا رو میبردم

 


توی آسمونه عشقم غیره تو پرنده ای نیست


روی خاموشیه لبهام جز تو اسمه دیگه ای نیست


توی قلبه من عزیزم هیچ کسی جایی نداره


دله عاشقم به جز تو هیچ کسی رو دوس نداره


 

اگه چشمات منو میخواست تو نگاهه تو می مردم


اگه دستات ماله من بود جون به دستات میسپردم


اگه اسممو می خوندی دیگه از یاد نمی بردم


اگه با من تو می موندی همه دنیا رو میبردم

لحظه ها رو با تو بودن.........................! با تو بودن